Sunday, February 10, 2019

yoksa ben pembe pasta, yesil bankamatik ve cakil taslari

Her rengi gordum gozlerimde

gozlerimle gordum!!

Beyaz insanlar, parlak bi gunes

Pantolon cebinden beste yapilabildigini gordum.

Kirmizi koltuklar, pembe pasta, yesil bankamatik,

Gercekten mor renkte cocuk gordum

(Hemen asik oldum) (asik oldum)

Karelerden bakan.

Turuncu insanlar gordum,

Hepsi birbirinin (ayni) (aynisi)

Yine de sevdim, cok benimsedim.

Evlerin icleri kuru dislari islak

Insanlarin icleri kuru, dislari islak

Su ve sun seviyesinin altinda yasanabildigini burda ogrendim.

Burda cektim ilk bulanik fotografimi,

Yazdim ilk anlamsiz yazimi.

Hergun ayni yerden gecip

Farkli sesler duydum.

4:33 saniye yaklastim muzige

Ve bi o kadar uzaklastim.

Kirmizi kadinlar, (k noel de) (de) siyah insanlar (icleri beyaz siyah insanlar), gri kurutulmus mantarlar gordum.

Renkleri daha da parlak gordum (daha da parlak)

Hamurlarin insanlardan renkli olabiliceklerini burda farkettim ve kapali kapilar ardindaki hamur konseyini.

Insanlara sekil veren hamurlar gordum ve hamurlara sekil veren insanlar.

Seslere de sekil veren insanlar,

(seslere de)

Venusun transit gectigini, jupitere dokunabilecegimi. (io)

he nin pm halini yasadim.(ne guzel) ( ne guzel)

She ye dondum,

Sende guzelsin dedim

Her sabah yeniden dogarsin

Guzel kokarsin.

ters yonde dondugumu farkettim, (ven)

Ondan mi ittim? Ondan mi?

Bebopers,

Ritim tutamamayi ogrendim daha ust bi boyutakkadimi. (ritmimi dengelemeyi)

O ne idugu belirsiz dedikleri siyah ayakli beyaz kusu en cok ben sevdim.

Turkuaz organik bilim adami kusu, pembe yogurtlar, beyaz cay.

Yesil sigaranin tadina ilk bu sehirde baktim.

Karanlik konserler dinledim, 12345666778, karanlik insanlar tarafindan izlendim. (ne guzel)

Pesime takildilar,( karanlik oldugunda bicaklarlar beni) (beni

Ayak izlerinden tanidim,

(burasi biraz flat)

Hirsi hirsizliga donustu

Seklimi aldi,

Sevgilimin elini tuttu,

Yasadigim sehre yerlesti,

Okudugum okula yapis-

Opusmekten disleri sarardi

Saclari bile kivircik simdi.

Oteki berideki ve yandaki bulut.

Onunda bakisi karardi,

( bi saniye bile ayirmadi)

Hissinin uzerine toprak doktu, toprak oldu.

Uzerinde dinazorlar yasadi( dinazorlari severim)

Dinazorlar oldu, insanlar yerlesti.( insanlari sevmem)

O insanlar uzerine ev kurdu. Kaynaklarini tuketti, gunesinden yararlandi, sehre asik oldu, kendine ozel bi dunya kurdu, sende benimgibiler, lezbiyenresi, mailesetiredikler, apolitakicilar, anlayanmayanmisliklari anlayamanlar, zekalisarakar, verdimgiller, sekilsiz buyuk bedenler, sararmis disler, dol kokan saclar. Lavlar insan olamaz ki, o ancak filmlerden olur, olur mu? rahatlamak icin cd den yoga dersi acip topraga oturdugunda, altinda lavlarin oldugunu bilmek hem rahatsiz eder hemde enerjisini (yogasini) bu sekilde dengeler. (burasi biraz flat)

Oteki berideki ve yandaki bulutta,

Ici sonmus, disi kirlenmis ville volo. Merhaba ville volo, ben Christopher Columbus muyum ki? Lavlar Christopher Columbus olabilir mi ki? Yok yok o ancak filmlerde olur.

Hem isigimi takip edenlere soyleyin

ben karanlikta yol aliyorum. O isiklar yoldaki kucuk cakil taslarini gorebilmem icin varlar ve tatli solucanlari. Ben her gittigim yerden cakil taslari.

Bu da toplami

Bjork -yoga

Merkeze muzik yapmis.

Herkese muzik yapmis.

)

Ben yeni bi isik yaktigimda izimi kaybettiricem, yok olucam daireler cizicem. O zaman ucabildigimi anlasinlar sevgili yargic. Degil mi volo? Masumiyetim senin guna hi.

Burda insanlar kaynar, lavlar kahve icerler.

Ve burda

Sicak kis ve soguk dus severler.

Gokkusagini ilk goren kizi ilk ben gordum.

O gokkusagini ariyordu

Bense kizi.

(eskimo friend)

Ben soylemedim (soyleyemezdim kelimesi yoktu)

O dinlemedi (dinleyemezdi biseyleri dusunmekle mesguldu)

O, o yuzden gokkusagini arayan kizdi

Bende arkadasini bulan gokkusagi.

Ters yone giden iki balik, onlar en icimde.

8 bit ask yasadim

16 kere evlendim

82 kere bosandim

Ustume titredi

Altinda titrerdim

Kucuktum, sakinlestirdi.

1704 keresinde ask yasadim

Bana bi film izletti.

Eve miyim ben dedim?

Uyurken gulmeye basladi.

Evet oylesin.

Fjorden yolculugu yaptik.

Istanbulun ve almanca sarkilarin guzel olabilicegini orda ogrendim.

Ve dokunuslarin gercek olabildigini

(einstein yanilmis)

(1704) istanbullu cocukla.

Bi sehirde 40 pound kaybettim.

Ait oldugumu hissettigim bi sehirde.

Sokaklarinin genis ve tehlikeli olabilicegini,

Aksanlarini dinledim (ne guzel)

British cocuk.

Andy warhol'u gordum.

Aynisindan aldim

Merhaba Timeline. Seni tate taste.

Sen cok degerlisin.

Haritasini cizdim.

Kirmizi noktali beyaz harita.

(Aa harita hatira. (ne guzelmis)

Ilerde onun sarkisi olucak.

Dunyanin cizgi cizgi oldugunu gordum.

( nil yanilmis)

51° 28′ 44″ 0º 0' 0

Observatory.

Absorving.

Duzensiz alkislar duydum,

Ciplak cikan cocuk,

Akordion calan kiz, (cocuk cebi)

Hepsi arkadasim oldular.

Nasil huzur doldum.

1 2 3 4 5 6 1 2. 3 4 5 6 1. 2 3 4. 5 6

(bu bi beste) tesekkurler guzel british kiz.

Swidish sende cok degerlisin.

Arkadaslik etrafimi sardi.(ne guzel)

Time out.

Time outcu:)

Time outcular ayip seyler yaparlar

Ama siz yapmazsiniz cunku siz ayip degilsiniz' dedim.

Gittigim yerde benimle fransizca konustular. Lavlar fransizca konusamaz ki. O sadece filmlerde olur. Kisa saclarim ve , diz ustu coraplarim. bu sadece filmlerde olur. (gercek oldugunu gordum)

Gittigim yerde kayboldum.

Terkedildim, sokakta agladim, sizladim

Corabim, topuklu ayakkabim.

Bardagim.

En yogunu orda yasadim.

Ram cat, hem razzmatazz, pop bar

Hii dunyanin en guzel futbolunu izledim.

Hadi gel las vegasa gidelim. (Vull anar de nou)

Ufledim ufledim,

Balondum yukseldim,

Ufledikce genisledim, hafifledim

Sekillendim.

Nefesim bitene kadar ufledim.

Gozlerimle gordum ben bu degildim!!

Bunu bit pazarinda karsima cikan solar system kitabindan anladim,

Beni bulan 3 gozlu kadindan,

Fitig- dan,

X ve Y lerden, (hucre)

Cunku gorduklerimi sekillendirdim

Duyduklarimi sindirdim

Bu sekilde kodlanmadim.

Bu bi son degil

Bi baslangic degil

Ortasi berisi gerisi degil.

Nefesimi tutarak yapabilicegim bi seye ihtiyacim var sadece.

Bunu biliyorum bu yuzden renkli agliyorum.

Bu yuzden daireler ciziyorum.

Hamurla oynuyorum.

Resim yapiyorum. (ne guzel)

Kelimelerle yol aliyorum. (basta ucmakti)

Simdi parlamak.

Artik parlamak istiyorum

Ve gorunur olmak.

Bu bi son degil

Bi baslangic degil

Sadece yol aliyorum.

Sadece tutabilicegim bi nefes ariyorum.

h.

17 Haziran 2012 / Izmir

No comments:

Post a Comment