Sunday, February 10, 2019

Bende solagim

O kadar guzel ki gozlerim doluyor.
Sen guzelsin diyorlar
İcimi goruyorlar.
Moonwalk'la catwalk'i birlestirmekten bahsediyorum, beni anliyorlar.
İstedigim rahatsiz edici sesleri cikarmakta ozgurum
Susmak kendi tercihim
Sessizkende ellerim var
Karlar yagarlar
Ustlerine basariz
Donuk soguk bi kiz
Ah icindeki gucu bilseniz
Sicakligi, isiyi, isigi
Ne yapacagi konusunda hic bir fikri yok; bu yuzden guzel seyler yapicagina inaniyor.
Goruyorlar gozlerinden
Gorduklerimi gormuyorlar
Baktigimi goruyorlar
Gorduklerimi gostermem icin heyecanlaniyorlar
Nasil yapicam diyorum
Karsima dans ayakkabilari cikiyor, fransiz kelimeler, elinde sacma aletlerle muzik yapan aptal sey, uzay mekigi gibi aletlere biseyler anlatiyorum
Ben bisey yapmadikca daha cok sey oluyor.
İzin verdikce ruzgara karisiyorum sonra ruzgarin kendisi oluyorum.
Etrafimdaki herseyi de beraberimde surukluyorum.
İnsanlari heyecanlandiriyorum
Baktigim yere bakiyorlar
Beni cagiriyorlar
Bilincsizligim karsisinda guluyorlar
Bilmiyorum demek ilk defa bu kadar guzel
Bu kadar gercek
Cunku
B il m iyor um
Her hece anlamli
Kelimeler muzige muzik ruzgara karisiyor
Ne guzel demis
Yasamak aldiginiz nefes sayisi kadar degil, nefesinizi kesen anlar kadar.
Nefesimi tuttugum kadar genisliyorum
Koklerim buyudukce
Dallarim daha yesil
Ve gokyuzu daha parlak.
Kis sarkilari yapmami istiyorlar benden
Subat hala en guzel ay diyorum
Benim gibi
Bazen az bazen cok
'eger dogru acidaysan basariya ulasirsin'
Bunu soyledigimde bana gulmeyecek tek bi insan taniyorum
O da beta oldu
Yok oldu
Ama hep orda
Solda
'a bende solagim:)'
Neyse ki cabalamamayi ogrendim
Kosmamayi, erken kalkmamayi, denememeyi.
Alexander ne guzel demis
Yapmayi degil yapmamayi ogrenmek. Durmayi, durdurmayi.
Bedeninin fazladan bisey yaptigini farkettiginde, tek ihtiyacin onu rahat birakmak
Biri seni yukariya dogru cektigini dusun dediklerinde
Tek ihtiyacin onu dusunmek
Bisey yapmana gerek yok, bi sure sonra kaslarin agriycak zaten.
Aliskin degilsin cunku
Sana kizsin demisler
Buyuk sirt cantalariyla
Herkesle esit ogrenmen icin seni bi yerlere gondermisler
Emeklemeyi unutmussun
Konusmadan su istemeyi
Kuslari gordugunde artik heyecanlanmamissin
Belki farketmemissin bile yukardaki bulutlari, yerdeki taslari
Sadece yurumussun
Varicagin bi yer var sanirken
Yol aslinda sadece gidiyor olmakmis
Sana cok calismani soylemisler
En iyisi olmani
Kusursuz olmani
De yi ayirmayi ogretmisler sana
Herkez dediginde duzelmisler
Andy ne guzel demis
Filmin en sevdigim yerleri kesip attigim kisimlar. Bence perfect olan sey cok sikici.
O yuzden hep kotu oyunculari oynatirmis. Cunku dermis ki
İyi bi oyuncunun bu senaryoya katabilecegi bisey yok.
En sevdigim sey imla hatasi yapmak
Kelimelerle oynamak
Yeni kelimeler yaratmak
Krimatolojik denge diye bisey yok
Aslinda var
Ve Orda herkes esit
cok seviyorum ben
İcimdeki gunesler
Dedim ya gorduler baktigimi
Gorduklerimi gormediler belki ama baktigimi gorduler
İnandilar
Kardan ev yapicagimi
Kuzey isiklarini gorucegimi
Haritadan muzik yapicagimi
Uzayin sesini duyduguma inandilar
Jupiterle iliskiye girdigimi
Venus oldugumu.
Hamurla oynamama, kuslara heyecanlanmama kizmadilar
H harfini sevdigimi soyledim
Ö yu cok sevdigimi
(icinde ö var diye olucaksin diyen biriyle tanistim)
Neden bulanik fotograflari ve anlamsiz yazilari sevdigimi anlattim
Icindeki londrayi,
Supernovayi
observatory'mi
Amsterdamdan venusumun gectigini soyledim
Organik bestemi
Ve 4. Boyutu
Sarki isimlerini bile soyledim, 
Sarki yok ismi var
O yuzden guzel seyler yapicagina inaniyor.
Ve Bi gun orda olucagimi soyledim
Nasil bilmiyorum ama oyle
I need to be there
Between moon and sun
Gulumsediler
Hosgeldin:)
Napicaksin simdi dediler
Sadece onun gercek cocuk olmak icin, mavi sacli perinin onunde yuzyillarca tekrarladigi gibi tekrarliycam.
Lutfenlutfenlutfenlutfenlutfenlutfen
Bisey hayal ettiginde
Kaslarin acimaya baslar
Oyle demis alexander
Ne guzel demis
O kadar guzel demis ki
Gozlerim doluyor.

25 Ocal 2013/ İzmir

No comments:

Post a Comment